Ciències de l'Activitat Física i l'Esport

Objectius del títol

Els objectius, en termes de resultats d'aprenentatge són:

1.- Adquirir i aplicar la formació científica del camp de coneixement d'Activitat Física i a l'Esport desenvolupant competències per a l'adaptació a noves situacions, resolució de problemes i aprenentatge autònom.

2.- Comunicar i argumentar el coneixement de forma oral i escrita integrant les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en l'àmbit de la comunicació en Ciències de l'Activitat Física i Esport.

3.- Dissenyar, implementar i avaluar processos, programes i projectes de qualitat relatius a l'activitat física i l'esport amb atenció a les característiques individuals, contextuals i de diversitat en el camp de la docència, l'entrenament, la promoció de la salut i la recreació.

4.-Desenvolupar habilitats de relació interpersonal, treball en equip i lideratge en l'àmbit de les Ciències de l'Activitat Física i Esport.

5.-Conèixer i actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional desenvolupant hàbits d'excel·lència i qualitat en l'àmbit de les Ciències de l'Activitat Física i l'Esport.

En aquesta pàgina trobaràs tota la informació sobre horaris, dates d'exàmens, plans d'estudis, normativa de permanència, treballe fi de grau, acreditació d'idioma B1...
La Informació està organitzada en desplegables. Si punxes sobre el títol es desplega tota la informació.

Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport

• L'alumnat que està actualment cursant el segon cicle de CAFD té el dret a acabar els seus estudis actuals, solament haurà de tenir en compte el cronograma d'extinció i la seua incidència sobre les assignatures. En cas de voler iniciar els estudis de grau haurà de tenir en compte que:
    • Serà necessari que haja superat, almenys, una assignatura de la seua diplomatura o segon cicle.
    • La sol·licitud es presentarà en la Secretaria administrativa des de l'1 de juliol fins a la finalització del període de matrícula de continuació d'estudis
  • ASSIGNATURES SENSE DOCÈNCIA

Pots consultar en els següents documents les assignatures i grups de 4º i 5º curs que no tindran docència en el curs 2015-16; també figura el coordinador o coordinadora i departament responsable. Aquesta informació pot patir modificacions pel que es recomana que es revise periòdicament.

El departament responsable d'una assignatura sense docència en procés d'extinció tindrà l'obligació de mantenir el programa de l'assignatura, publicar la informació corresponent a través dels canals disposats per la Universitat d'Alacant per a aquestes qüestions i assignar el professorat que haurà de realitzar tutories i elaborar i avaluar l'examen corresponent.

Facultat d'Educació