Grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport

Vídeo promocional Grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport

En aquesta pàgina trobaràs tota la informació sobre horaris, dates d'exàmens, plans d'estudis, normativa de permanència, treballe fi de grau, acreditació d'idioma B1...
La Informació està organitzada en desplegables. Si punxes sobre el títol es desplega tota la informació.

Objectius del títol

Els objectius, en termes de resultats d'aprenentatge són:

1.- Adquirir i aplicar la formació científica del camp de coneixement d'Activitat Física i a l'Esport desenvolupant competències per a l'adaptació a noves situacions, resolució de problemes i aprenentatge autònom.

2.- Comunicar i argumentar el coneixement de forma oral i escrita integrant les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en l'àmbit de la comunicació en Ciències de l'Activitat Física i Esport.

3.- Dissenyar, implementar i avaluar processos, programes i projectes de qualitat relatius a l'activitat física i l'esport amb atenció a les característiques individuals, contextuals i de diversitat en el camp de la docència, l'entrenament, la promoció de la salut i la recreació.

4.-Desenvolupar habilitats de relació interpersonal, treball en equip i lideratge en l'àmbit de les Ciències de l'Activitat Física i Esport.

5.-Conèixer i actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional desenvolupant hàbits d'excel·lència i qualitat en l'àmbit de les Ciències de l'Activitat Física i l'Esport.

Pràctiques

Treball Final de Grau

Impresos i tràmits administratius

Ací tens disponible la Guia de l'estudiant