Grau en Mestre en Educació Infantil

En aquesta pàgina trobaràs tota la informació sobre horaris, dates d'exàmens, plans d'estudis, normativa de permanència, treball fi de grau, acreditació d'idioma B1...
La Informació està organitzada en desplegables. Si punxes sobre el títol es desplega tota la informació.

UNITAT DIDÀCTICA D'ALCOI INFORMACIÓ PER Al CURS 2019-20

Objectius del Títol

L'objectiu fonamental del títol és formar mestres en Educació Infantil capaços de contribuir al desenvolupament integral dels xiquets i xiquetes, tenint en compte el seu context familiar i sociocultural i que, en conseqüència, sàpien donar resposta a les necessitats de l'alumnat.

Reglament sobre procediment de les proves d'avaluació i revisió de qualificacions

Pla d'estudis, permanència, equivalències, capacitació, acreditació i reclamació de resultats d'avaluació

Les assignatures de llengua que apareixen en l'annex I  de la Normativa d'Acreditació de competències lingüístiques i per tant tenen assignat un nivell, no són vàlides per a l'obtenció de l'acreditació interna d'una llengua estrangera pel procediment de suma de crèdits establit en l'apartat 2.2 de la Normativa d'acreditació de competències lingüístiques. (Acord del Grup de Treball d'Acreditació i Capacitació en Llengües de la Comissió de Política Lingüística (reunió del dia 20 de maig de 2015)

Mencions

Preguntes freqüents

En els Plans d'Estudis de Grau de Mestre en Educació Infantil han sigut aprovades les següents mencions:

1. Menció en Llengua Estrangera: Anglès
2. Menció en Educació Física
3. Menció en Música
4. Menció en Pedagogia Terapèutica

• Taula d'equivalències entre les antigues assignatures optatives i les noves assignatures optatives de menció. Solament les assignatures que apareixen en aquesta taula es consideren equivalents entre si.

Treball Final de Grau

Secretaria administrativa

Ací tens disponible la Guia de l'estudiant

Facultat d'Educació