Grau en Mestre en Educació Primaria

En aquesta pàgina trobaràs tota la informació sobre horaris, dates d'exàmens, plans d'estudis, normativa de permanència, treballe fi de grau, acreditació d'idioma B1...
La Informació està organitzada en desplegables. Si punxes sobre el títol es desplega tota la informació.

Objectius del Títol

L'objectiu fonamental del títol és formar mestres en Educació Primària capaços de desembolicar-se en diferents contextos (rural i urbà, multicultural i monocultural, regional, nacional i internacional, etc.); capaços d'adaptar-se als canvis socials, culturals, científics, tecnològics i educatius; que dominen les diferents matèries i la seua relació interdisciplinària; crítics; amb iniciativa; capaços de reflexionar sobre la seua pràctica; compromesos amb la seua professió.

Els graduats i graduades en Mestre en Educació Primària per la Universitat d'Alacant estaran habilitats per a exercir la professió de Maestro d'Educació Primària, i també estaran formats per a exercir altres professions relacionades amb aquest tipus d'ensenyaments, tant formal com no formal.

• Reglament sobre procediment de les proves d'avaluació i revisió de qualificacions

Pla d'estudis, horaris, permanència, equivalències, capacitació, acreditació i reclamació de resultats d'avaluació

Les assignatures de llengua que apareixen en l'annex I de la Normativa d'Acreditaicón de competències lingüístiques i per tant tenen assignat un nivell, no són vàlides per a l'obtenció de l'acreditació interna d'una llengua estrangera pel procediment de suma de crèdits establit en l'apartat 2.2 de la Normativa d'acreditació de competències lingüístiques. (Acord del Grup de Treball d'Acreditació i Capacitació en Llengües de la Comissió de Política Lingüística (reunió del dia 20 de maig de 2015)

Mencions

Preguntes freqüents

En els Plans d'Estudis de Grau de Mestre en Educació Primària han sigut aprovades les següents mencions:

1. Menció en Llengua Estrangera: Anglès
2. Menció en Educació Física
3. Menció en Música
4. Menció en Pedagogia Terapèutica

• Taula d'equivalències entre les antigues assignatures optatives i les noves assignatures optatives de menció. Només les assignatures que apareixen en aquestes taules es consideren equivalents entre si.
  • No existeixen equivalències/reconeixements entre els Pràcticum III generalistes (Codis17402 i 17503) amb els nous Pràcticums III de menció.
  • No existeixen equivalències/reconeixements entre els TFG generalistes (Codis 17403 i 17504) amb els nous TFG de menció.

Treball Final de Grau

Secretaria administrativa

Aci tens disponible la Guía de l'estudiant

Facultat d'Educació