Màster en Investigació Educativa

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Objectius del títol

1. Adquirir una formació avançada en el camp de la recerca educativa.
    1. Conèixer l'estat de les qüestions de recerca i les perspectives actuals del coneixement de la comunitat científica internacional en el camp de la recerca educativa.
    2. Conèixer i aplicar els procediments i habilitats de recerca utilitzant les metodologies quantitatives i qualitatives en la recerca educativa.
    3. Adquirir i aplicar habilitats de comunicació científica ajustades al cànon de la comunitat científica així com d'aprenentatge autònom.
  2. Actuar conforme als codis ètics de la recerca científica establits per les associacions de la comunitat educativa internacional procurant afavorir l'acció social positiva en els temes de no discriminació i democratització del saber i els coneixements.

BOE, pla d'estudis, horaris i normativa

Accés, permanència i reconeixements

Titulació dirigida a Graduats/des la intencionalitat dels quals siga formar-se com a investigadors/es en contextos educatius, la diversitat del sistema, la pràctica docent. Així mateix, a tots aquells universitaris/es i professionals que desitgen oportunitats d'especialització i recerca en les innovacions i coneixements emergents de l'àmbit educatiu. S'ha dissenyat una especial adequació per als graduats/des de les universitats iberoamericanes.

Treball Final de Màster

Aci tens disponible la Guía de l'estudiant

Facultat d'Educació