Màster en Investigació Educativa

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Objectius del títol

1. Adquirir una formació avançada en el camp de la investigació educativa.
    1. Conèixer l'estat de les qüestions d'investigació i les perspectives actuals del coneixement de la comunitat científica internacional en el camp de la investigació educativa.
    2. Conèixer i aplicar els procediments i habilitats d'investigació utilitzant les metodologies quantitatives i qualitatives en la investigació educativa.
    3. Adquirir i aplicar habilitats de comunicació científica ajustades al cànon de la comunitat científica així com d'aprenentatge autònom.
  2. Actuar conforme als codis ètics de la investigació científica establits per les associacions de la comunitat educativa internacional procurant afavorir l'acció social positiva en els temes de no discriminació i democratització del saber i els coneixements.

Sol·licitud d'informació, queixes i agraïments

Per a realitzar qualsevol sol·licitud d'informació, o presentar una queixa o un agraïment hauràs d'usar el Contacta amb nosaltres de la Facultat d'Educació.

Accés, permanència i reconeixements

itulación dirigida a Graduats/as la intencionalitat del qual siga formar-se com a investigadors/as en contextos educatius, la diversitat del sistema, la pràctica docent. Així mateix, a tots aquells universitaris/as i professionals que desitgen oportunitats d'especialització i investigació en les innovacions i coneixements emergents de l'àmbit educatiu. S'ha dissenyat una especial adequació per als graduats/as de les universitats iberoamericanes.

Treball Final de Màster

Moviments de llista d'espera Màster Investigació Educativa. Curs 2020/21:

Pots consultar els moviments de llista d'espera del Màster d'Investigació Educativa de l'1 d'octubre. Termini de matrícula: de l'1 al 3 d'octubre. S'enviarà per correu electrònic (a l'adreça electrònica que vas indicar en preinscripció) la informació necessària per a realitzar la matrícula

Ací tens disponible la Guia de l'estudiant

Facultat d'Educació

Carrer Aeroplà, s/n