Reconeixements Màster Recerca Educativa

RECONEIXEMENTS EN EL MÀSTER EN INVESTIGACIÓ EDUCATIVA

Es podran sol·licitar en els períodes de matrícula establerts per la Facultat d'Educació: del 8 de juny al 15 d'octubre de 2018 (matriculats a posteriori se'ls dóna 10 dies naturals des de la seua matrícula per a sol·licitar-los). Consulta la documentació a presentar i el procediment en la nostra web

La Comissió de Reconeixements de la Facultat d'Educació acorda en la seua reunió de l'1 de desembre de 2015 que no procedeix en cap cas el reconeixement d'assignatures de nivell de màster per assignatures superades en una titulació de nivell de grau ja que es tracten d'estudis de nivells diferent i que corresponen a objectius i descriptors diferents tal com s'estableix en el RD 1396/2007(modificat pel RD 86/2010) i pel Marco Español de Qualificacions per a l'Educació Superior (MECES) establit en el RD 1027/2011.

D'altra banda i també en virtut d'aquests mateixos decrets no procedirà el reconeixement d'assignatures de nivell de màster per assignatures superades en un primer cicle de llicenciatura o diplomatures ja que es tracta d'estudis de nivells diferents amb objectius i descriptors diferents.

Facultat d'Educació