Acreditació de competències en un idioma estranger

L'Ordre ECI/3858/2007, de 27 de desembre estableix l'exigència d'acreditació de nivell B1 en llengua estrangera d'acord amb el Marc Comú de Referència per a les Llengües.

S'acreditarà tenir les competències en un idioma estranger en els supòsits previstos en la normativa d'acreditació de competències lingüístiques de la Universitat d'Alacant.

Les assignatures de llengua que apareixen en l'annex I i que ja tenen assignat un nivell no són vàlides per a la suma de crèdits d’aquest apartat, per acord del Grup de Treball d’Acreditació i Capacitació en Llengües de la Comissió de Política Lingüística (reunió del dia 20 de maig de 2015)

L'acreditació haurà d'aportar-se en el moment en què l'alumnat realitza la preinscripció al Màster.

Són requisits necessaris per a matricular-se estar en possessió de títol universitari i acreditar un nivell B1 en un idioma estranger.

PROVA DE NIVELL B1 I CERTACLES

PROVA DE NIVELL B1 EN ANGLÈS PER A l'ACCÉS Al MÀSTER EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA I BATXILLERAT, FP I ENSENYAMENT D'IDIOMES

La Facultat d'Educació en col·laboració amb el Centre Superior d'Idiomes ofereix a l'alumnat la possibilitat d'obtenir el nivell B1 en anglès necessari per a accedir al Màster Universitari en Formació del Professorat per a l'ESO, Batxillerat, FP i Ensenyament d'Idiomes

• Si estàs interessat/da:
    1. Emplena el formulari de la prova (des del 08/03/2021 fins el 04/06/2021 a les 24:00)
    2. Realitza la preinscripció al màster dins del període de preinscripció. Els interessats/des en la realització de la prova han d'adjuntar en l'apartat de B1 de la preinsicripció del màster o un word on declaren que realitzaran la prova de la UA o el resguard que se'ls proporciona quan s'inscriuen a aquesta prova.
  • Data de la prova:
    • 10/06/2021 a les 9h prova escrita, a les 11:30 la prova oral. S'informarà del lloc i de l'horari per correu electrònic.

Per a qualsevol dubte addicional es pot contactar amb aulas@csidiomas.ua.es

Continguts i estructura

Taxes examen: 40€

Important: aquesta prova té únicament validesa a efectes interns d'accés al Màster d'Educació Secundària, i per tant l'estudiant que aprove no rebrà cap certificació o acreditació oficial de nivell B1

ACREDITACIÓ CERTACLES

D'altra banda, tens la possibilitat de realitzar un examen oficial amb certificat ACLES (Associació de Centres de Llengües en Ensenyament Superior)  també a través del Centre Superior d'Idiomes. Les proves d'acreditació es realitzen en els següents nivells i idiomes: B1, B2 i C1 (anglés).

• Si estàs interessat/da:
    1. Cumplimenta el formulari Preinscipció ACLES (des del 25/02/2021 – 23/04/2021 fins les 14.00)
    2. Realitza la preinscripció al màster dins del període de preinscripció. Els interessats/des en la realització de la prova han d'adjuntar en l'apartat de B1 de la preinscripció del màster o un word on declaren que realitzaran la prova ACLES de la UA o el resguard que se'ls proporciona quan s'inscriuen a l'examen.
    3. Una vegada que tingues el certACLES l'adjuntes en el programa de preinscripció abans del 30 de juny.
  • Data de l'examen:

B1: prova oral 26 ó 27 ó 28/05/2021; reste proves: 29/05/2021

B2: prova oral 02 ó 03 ó 04/06/2021; reste proves: 05/06/2021

Per a qualsevol dubte es pot contactar amb examenes@csidiomas.ua.es

Tota la informació en la seua pàgina web

Taxes examen (B1,B2,C1): 78,20€.

Facultat d'Educació

Carrer Aeroplà, s/n