Acreditació de competències en un idioma estranger

L'Ordre ECI/3858/2007, de 27 de desembre estableix l'exigència d'acreditació de nivell B1 en llengua estrangera d'acord amb el Marc Comú de Referència per a les Llengües.

S'acreditarà tenir les competències en un idioma estranger en els supòsits previstos en la normativa d'acreditació de competències lingüístiques de la Universitat d'Alacant.

Les assignatures de llengua que apareixen en l'annex I i que ja tenen assignat un nivell no són vàlides per a la suma de crèdits d’aquest apartat, per acord del Grup de Treball d’Acreditació i Capacitació en Llengües de la Comissió de Política Lingüística (reunió del dia 20 de maig de 2015)

L'acreditació haurà d'aportar-se en el moment en què l'alumnat realitza la preinscripció al Màster.

Són requisits necessaris per a matricular-se estar en possessió de títol universitari i acreditar un nivell B1 en un idioma estranger.

PROVA DE NIVELL B1

PROVA DE NIVELL B1 EN ANGLÈS PER A l'ACCÉS Al MÀSTER EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA I BATXILLERAT, FP I ENSENYAMENT D'IDIOMES

La Facultat d'Educació en col·laboració amb el Centre Superior d'Idiomes ofereix a l'alumnat la possibilitat d'obtenir el nivell B1 en anglès necessari per a accedir al Màster Universitari en Formació del Professorat per a l'ESO, Batxillerat, FP i Ensenyament d'Idiomes.

• Si estàs interessat/da:

1. Realitza la preinscripció al màster

2. Emplena el formulari  (fins el 18/06/2019 a las 24:00

• Data de la prova: 28/06/2019 a les 9h prova escrita, a les 11:30 la prova oral

S'nformarà del lloc i de l'horari per correu electrònic

Per a qualsevol dubte addicional es pot contactar amb  aulas@csidiomas.ua.es

Continguts i estructura

• Revisió de la prova: dilluns 8 de juliol de 2019, de 12:30 a 14:00 hores a la sala de professors d'anglès d'AULAS (soterrani Edifici Germà Bernàcer).

Important: aquesta prova té únicament validesa a efectes interns d'accés al Màster d'Educació Secundària, i per tant l'estudiant que aprove no rebrà cap certificació o acreditació oficial de nivell B1

Facultat d'Educació