Objectius formatius i eixides professionals

OBJECTIUS FORMATIUS

El Màster Universitari en Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes té com a objectiu la formació inicial del professorat de secundària.

Es vol fer especial incidència en els aspectes didàctics i d'innovació pedagògica. El Màster vol dotar al futur professor a través d'un prácticum extensiu, dels elements necessaris per a abordar l'activitat professional.

La formació vol anar des del coneixement de la normativa i l'organització dels centres fins a la iniciació en la recerca sobre la pròpia activitat docent.

El coneixement dels adolescents i els problemes del seu entorn social són així mateix objectius propis de la formació oferida en el Màster

EIXIDES PROFESSIONALS

La formació rebuda en el Màster acredita la formació exigida en l'Ordre ECI/3858/2007, de 27 de desembre, que capacita i és requisit per a exercir professionalment en centres d'educació secundària, batxillerat, formació professional i escoles d'idiomes, tant públics com a privats (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, LLOE).

Facultat d'Educació