Permanència i continuació en els estudis de màster

Normativa de Permanència i Continuació d'Estudis de Màster

TIPUS DE MATRÍCULA:

Pots optar a tres tipus de matrícula en funció del nombre de crèdits matriculats:

• A temps complet : 48 crèdits o més
  • A temps parcial : de 15 a 47 crèdits. (En el Màster de Secundària de 20 a 47 crèdits)
  • Matrícula reduïda en atenció a la discapacitat: de 6 a 23 crèdits. A més de presentar el certificat de discapacitat, has de comptar amb un informe favorable del Centre de Suport a l'Estudiant de la UA que vincule discapacitat amb rendiment acadèmic.

PER A CONTINUAR AMB ELS TEUS ESTUDIS:

Si eres estudiant de nou ingrés, tant amb matrícula parcial com a temps complet, hauràs de superar almenys 30 crèdits en dos cursos acadèmics. En el cas de matrícula reduïda en atenció a la discapacitat, hauràs de superar almenys 12 crèdits en dos cursos. Quan no abastos aquests mínims el teu expedient quedarà bloquejat. No obstant açò, podràs sol·licitar que se't permeta continuar en el mateix estudi a través del Contacta amb Nosaltres de la Facultat, indicant les causes del baix rendiment.

• Si s'accepta la sol·licitud, podràs continuar i es recomanarà que continues els estudis amb matrícula parcial (de 15 a 47 crèdits).
  • Si es denega la sol·licitud o no es presenta en termini, no podràs formalitzar matrícula en el mateix estudi fins que transcórreguen almenys dos cursos acadèmics.

PER A LA TEUA MATRÍCULA HAS DE TENIR EN COMPTE QUE:

• Podràs matricular-te 3 vegades per cada assignatura, més una 4ª vegada (4ª Matrícula de Gracia), que et serà atorgada de forma automàtica, sempre que el teu rendiment acadèmic (percentatge de crèdits superats, sense computar els crèdits reconeguts, respecte als crèdits matriculats) en els cursos anteriors siga, almenys, del 50%.
  • Només l'alumnat que li resten com a màxim un 25% per a finalitzar, sense explicar el Treball Fi de Màster, podrà sol·licitar a la Rectora o al Rector una 5ª matrícula.

Estudiants amb beca de mobilitat

Amb l'objectiu de facilitar la mobilitat nacional i internacional i atès que a l'alumnat que se li concedisca una plaça de mobilitat en un curs acadèmic està subjecte a la normativa pròpia a aquests efectes, no se li aplicarà la present normativa de permanència durant aquest curs acadèmic.

Facultat d'Educació