Reconeixements en el Màster d'Educació Secundària Llic. Pedagogia i Psicopedagogia

RECONEIXEMENTS EN EL MÀSTER EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA- ESPECIALITAT ORIENTACIÓ EDUCATIVA: ACCÉS DES DE LLICENCIATURA EN PEDAGOGIA I PSICOPEDAGOGIA

La Comissió de Reconeixement i Transferència de Crèdits i Avaluació d'Expedients de la Facultat d'Educació informa que, les sol·licituds de reconeixement de crèdits en el Màster en Professorat d'Educació Secundària, especialitat d'Orientació Educativa, de l'alumnat que estiga en possessió dels títols oficials de Llicenciatura en Pedagogia o de Llicenciatura en Psicopedagogia, es resoldran tenint en compte la Circular informativa de 14 de juliol de 2010 de la Direcció general de Formació Professional i de la Direcció general de Política Universitària del Ministeri d'Educació, i la Circular informativa de 3 de novembre de 2011 de la Direcció general de Política Universitària del Ministeri d'Educació.

Per aquesta raó, aquesta Comissió reunida el 5 d'octubre de 2015, a l'entendre que aquest alumnat té les competències superades amb la seua llicenciatura completa, acorda realitzar el reconeixement de les assignatures del màster (exceptuant el TFM). En aquests reconeixements s'indica com a origen tot l'estudi anterior i com a qualificació en les assignatures del màster la nota mitjana del seu expedient de llicenciatura en base 10 (acord aprovat per Junta de la Facultat d'Educació de 12 de novembre de 2015).

Una vegada aplicats els reconeixements, l'alumnat només haurà de realitzar el TFM.

Facultat d'Educació