Màster Investigació Educativa

Objectius del títol

1. Adquirir una formació avançada en el camp de la investigacio educativa.
    1. Conèixer l'estat de les qüestions de investigacio i les perspectives actuals del coneixement de la comunitat científica internacional en el camp de la investigacio educativa.
    2. Conèixer i aplicar els procediments i habilitats de recerca utilitzant les metodologies quantitatives i qualitatives en la investigacio educativa.
    3. Adquirir i aplicar habilitats de comunicació científica ajustades al cànon de la comunitat científica així com d'aprenentatge autònom.
  2. Actuar conforme als codis ètics de la investigacio científica establits per les associacions de la comunitat educativa internacional procurant afavorir l'acció social positiva en els temes de no discriminació i democratització del saber i els coneixements.

Informació general

Dades acadèmiques