Notícies - Notícies publicades en Octubre, 2018

Notícies publicades en Octubre, 2018
  • Dilluns, 29

REUNIÓ INFORMATIVA PROGRAMES DE MOBILITAT

Vols cursar part dels teus estudis a través d'un programa de mobilitat? Vine i informa't.

El dimecres 31 d'octubre a les 12:00h en l'aula ED/0-07, tindrà lloc una reunió informativa sobre els diferents programes de mobilitat que ofereix la Universitat d'Alacant.

A la reunió assistiran la Vicedegana de Pràctiques Externes i Mobilitat María Felicitat Tabuenca Cuevas i com a representant de l'Oficina de Mobilitat Elena Agulló Sánchez.

• Dilluns, 22

ACTES DE GRADUACIÓ

Pròxims actes de graduació de la Facultat d'Educació que tindran lloc en el paranimf de la UA a les 19 hores:

• Grau Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, dia 9 de novembre
    • Grau Mestre Educació Infantil, dies 15 i 16 de novembre
    • Grau Mestre Educació Primària, dies 22 i 23 de novembre
  • Divendres, 19

El Treball com a PT en un Centre Específic

Dins del 1er cicle de conferències del Practicum, es realitza la primera ponència realitzada per Carolina Juan Més i Julián Torres Alfaro del CEE Sant Àngel de la Guarda.

Dilluns 22 d'octubre de 2018, de 12,30 a 13,30 hores, en l'aula I/0-11 de la Facultat d'Educació

• Dijous, 11

Moviments de la llista d'espera Màster Educació Secundària

Consulta els moviments de llista d'espera. Període de matrícula: del 11 al 14 d’octubre .

S'envia per correu electrònic (a l'adreça electrònica que vas indicar en preinscripció) la informació necessària per a realitzar la matrícula

• Divendres, 5

Moviments de la llista d'espera Màster Educació Secundària

Consulta els moviments de llista d'espera. Període de matrícula: del 5 al 9 d’octubre .

• Dijous, 4

Xarrades dirigides a l'alumnat Màster en Investigació Educativa

Ponent: Ricardo Scott
    El doctor Ricardo Scott és investigador en neurociencias, professor del Màster de Neuropsicologia de la Universitat Internacional de la Rioja, professor de Biologia en Batxillerat Internacional i expert en Innovació Tecnològica Educativa. Al seu torn, és autor o co-autor de diverses publicacions internacionals de prestigi.

Lloc: Aula polivalent

Sessió 10 d'octubre (17-19h): Bases neurobiològiques de l'emoció i l'aprenentatge
    Sessió 17 d'octubre (17-19h): Inspiració des de les neurociencies per a l'aula

Facultat d'Educació