Notícies - Notícies publicades en Novembre, 2020

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020 / 2021
Notícies publicades en Novembre, 2020
  • Divendres, 27

Gestió d'entitats esportives

Del del 8 de febrer a l'11 de març 2021 la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira" organitza el curs d'Estiu sobre Gestió d'entitats esportives.

• Crèdits: 40 hores /4 crèdits ECTS
    • Preu: estudiants, PDI/PAS UA, alumniUA i persones desocupades: 270 €. General: 300 €
    • Lloc: campus UA
  • Divendres, 20
  • logo pat edu

Resolució definitiva de la comissió de valoració per a l'elecció de l'alumnat-mentor

Publicació de la resolució definitiva de la comissió de valoració per a l'elecció de l'alumnat-mentor 2020-21.

• Dijous, 19

Reunió informativa Mobilitat Erasmus+

El dimecres 25 de novembre de 2020 hi haurà dues reunions informatives online sobre el Programa de Mobilitat Erasmus+ per al curs 2021-22

1a reunió 10.00-11.00

2a reunió 17.00-18.00

(MEET) https://meet.google.com/ufk-aqpj-fhv

Connecta't i informa't!

• Dimecres, 18
  • Portada titelles

Presentació exposició titelles

Dijous 19 de novembre a les 18 h:  Presentació virtual  (meet.google.com/rzw-dmab-uhh) de la  mostra "Una Història de Titelles", que s'inaugura en el Centre Municipal de les Arts de l'Ajuntament d'Alacant (Pl. de Quijano, 2), en el marc de la XXXIII edició de Festitíteres. Està organitzada per la Universitat d'Alacant i l'Ajuntament d'Alacant, amb el patrocini de l'IVC, i la col·laboració, entre d'altres, de la Facultat d'Educació. L'exposició podrà ser visitada entre el 20 de novembre i l'11 de desembre. Després, està previst que la mostra recórrega tota la geografia valenciana, i també la nostra Facultat.

• capçalera

IV Cicle conferencies i seminaris de formació per a la transferència i el coneixement

Formació de professors per al “ensenyament lingüísticament sensible”

Les temàtiques propostes de la ponència i taller són:

a) Sessió 19 de novembre

17.00-19.00 - En el primer dia, farem una presentació dels ítems, sempre en interacció amb l'alumnat. Es demanarà per al segon dia una reflexió sobre el concepte d'ensenyament lingüísticament sensible.

b) Sessió/taller 26 de novembre

17.00-19.00 - En la segona part es donarà espai per a discussió del concepte amb ajuda de casos reals. En el final es farà una síntesi de la discussió.

Objectius:

Contribuir perquè els futurs professors prenguen consciència que no hi ha classes monolingües

Plantejar la problemàtica del multilingüisme en la classe

Reflexionar sobre els conceptes de llengua d'escolarització, llengües de l'escola, llengües dels contextos i sobre les seues implicacions en l'ensenyament i l'aprenentatge

Discutir perspectives teòriques i metodològiques sobre la diversitat i els repertoris lingüístics a l'escola i particularment en la classe

Analitzar casos reals de classes multilingües, valorant tots els coneixements lingüístics in praesencia.

• Dimarts, 17
  • logo pat edu

Resolució provisional de la comissió de valoració per a l'elecció de l'alumnat-mentor.

Publicació de la Resolució provisional de la comissió de valoració per a l'elecció de l'alumnat-mentor 2020-21

• Dimarts, 3

Convocatòria PAT-Edu alumnat-mentor 2020-21

Publicada la convocatòria PAT-Edu alumnat-mentor 2020-21.

Termini d'inscripció: 5 de novembre al 12 de novembre 2020

Reconeixement de 3 crèdits per la participació en activitats universitàries de la Universitat d'Alacant.

• Mobilitat no europea

Reunió Mobilitat Global (no europea) 2020

El dijous 5 de novembre a les 17.00 i el divendres 6 de novembre a les 10.00 se celebraran 2 reunions per a informar sobre Mobilitat Global (països no europeus). Durant la presentació, l'alumnat podrà plantejar els dubtes que tinga. A més, coneixeran als tutors del PAT-Mobilitat. Ens veiem online!
    Enllaç MEET: https://meet.google.com/xiq-davs-uwy

Facultat d'Educació