grup ARA2

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

14/11/2019
CLUB DE LECTURA "MESTRES" DE LA FACULTAT D'EDUCACIÓ

Saps que és un club de lectura? T'agradaria participar en el club de lectura de la Facultat d'Educació?

Per a tu, que t'agrada llegir i compartir les teues experiències de lectura, posem en marxa el Club de Lectura MESTRES, dirigit a tota la comunitat educativa de la Facultat d'Educació.
T'esperem el DILLUNS 25 DE NOVEMBRE, a les 13.30 h a la Biblioteca de la Facultat d'Educació. Presentarem el club de lectura, ens organitzarem, decidirem com volem que siga el nostre club i arrancarem amb la primera lectura.

T'HI ESPEREM !

Facultat d'Educació