grup ARA2
cartell cursos transversals 19-20

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

14/10/2019
MOVIMENT LLISTA D'ESPERA PERÍODE ÚNIC I EXTRAORDINARI MÀSTER EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Consulta les crides de la llista d'espera del període únic  i la llista d’espera del període extraordinari del Màster d'Educació Secundària realitzades el 14 d’octubre. La matrícula es realitza entre el 14 i el 16 d’octubre. Es rep un correu electrònic amb les instruccions de matrícula.

La llista d’espera del període únic té preferencia respecte a la llista d’espera del període extraordinari

04/10/2019
Resultats reclamacions Període Extraordinari Màster Educació Secundària 2019/20

Els resultats de l'admissió del període extraordinari del màster de Secundària es poden consultar en els següents llistats.

Admissió al màster. Termini de matrícula: del 4 al 6 d'octubre (es rebrà un email amb les instruccions de matrícula).

Llista d'espera definitiva període extraordinari

Llistat de no admissió

02/10/2019
MOVIMENT LLISTA D'ESPERA MÀSTER INVESTIGACIÓ EDUCATIVA

Consulta les crides de la llista d'espera del Màster d'Investigació Educativa realitzats el 2 d’octubre. La matrícula es realitza entre el 2 i el 3 d’octubre. Es rep un correu electrònic amb les instruccions de matrícula

20/09/2019
INFORMACIÓ ACTES DE GRADUACIÓ

En els enllaços de cada titulació s'informa de l'alumnat que ha sol·licitat participar en els actes de graduació del curs 2018/19, de les titulacions de la Facultat i que compleix els requisits per a poder graduar-se, segons les instruccions aprovades per Junta de Centre.

Només l'alumnat que apareix en el llistat, podrà participar en l'acte de graduació.

Els actes de graduació es realitzaran, a les 19 hores, els següents dies:

Día 15 de novembre  14 de novembre (Nova data)

Dia 15 de novembre

Dia 22 de novembre:

Per a qualsevol incidència, consultar amb Juan Carlos, al 965909343, abans del 18 d'octubre

Facultat d'Educació