Estudis de la Facultat d'Educació

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

10/04/2017
Preinscripció Màsters Universitaris Curs 2017-18

Obert el termini de preinscripció per al Màster en Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes i el Màster en Investigació Educativa

1ª fase de preinscripció del Màster d'Investigació Educativa: del 7 d'abril al 30 de maig

2ª fase de preinscripció del Màster d'Investigació Educativa: del 31 de maig al 5 de juliol

FASE ÚNICA Màster Professorat Educació Secundària: del 7 d'abril al 30 de juny

Convalidació parcial títols estrangers

Consulta el termini i els requisits per a l'admissió per convalidació parcial de títol estranger

Admissió a estudis de grau per continuació d'estudis (trasllat d'expedient)

Consulta el termini i requisits per a l'admissió a estudis de grau per continuació d'estudis (trasllat d'expedient).

Ajudes Mobilitat Internacional i SICUE

Convocatòria d'ajudes per a la realització de programes de mobilitat en l'estranger i SICUE, per a l'alumnat de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant. Curs 2016-17 (termini de sol·licitud: del 3 al 9 d'abril)

Resolució provisional (publicada el 12/04/2017)

28/03/2017
CONCURS PER Al LOGOTIP DEL PROGRAMA D'ACCIÓ TUTORIAL DE LA FACULTAT D'EDUCACIÓ. (PAT-EDU)

La Facultat d'Educació convoca un concurs amb el qual et convida a dissenyar un logo que represente al PAT-Edu, que s'utilitzarà en tots els actes i publicacions relacionats amb aquest.

Consulta les bases.

Cartell.

27/03/2017

El pròxim 3 d'abril del 2017 a partir de les 17:00 hores se celebrarà en la Universitat d'Alacant, Facultat d'Educació, les VIII Jornades Professionals: "2ª Ed. Estat actual de l'educació física i l'esport a la Comunitat Valenciana".

Es tracta d'unes jornades GRATUÏTES, però és necessari inscriure's en www.colefcafecv.com.

Estan co-organitzades pel col·legi professional de llicenciats i graduats de CAFE de la Comunitat Valenciana (COLEF CV), la Universitat d'Alacant i l'associació de gestors esportius de la Comunitat Valenciana (GEPACV).

Cartell

Programa.

07/02/2017
Guia d'estudiants