grup ARA2

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

14/11/2019
CLUB DE LECTURA "MESTRES" DE LA FACULTAT D'EDUCACIÓ

Saps que és un club de lectura? T'agradaria participar en el club de lectura de la Facultat d'Educació?

Per a tu, que t'agrada llegir i compartir les teues experiències de lectura, posem en marxa el Club de Lectura MESTRES, dirigit a tota la comunitat educativa de la Facultat d'Educació.
T'esperem el DILLUNS 25 DE NOVEMBRE, a les 13.30 h a la Biblioteca de la Facultat d'Educació. Presentarem el club de lectura, ens organitzarem, decidirem com volem que siga el nostre club i arrancarem amb la primera lectura.

T'HI ESPEREM !

20/09/2019
INFORMACIÓ ACTES DE GRADUACIÓ

En els enllaços de cada titulació s'informa de l'alumnat que ha sol·licitat participar en els actes de graduació del curs 2018/19, de les titulacions de la Facultat i que compleix els requisits per a poder graduar-se, segons les instruccions aprovades per Junta de Centre.

Només l'alumnat que apareix en el llistat, podrà participar en l'acte de graduació.

Els actes de graduació es realitzaran, a les 19 hores, els següents dies:

LLISTATS DEFINITIUS

Dia 14 de novembre

Dia 15 de novembre

Dia 22 de novembre:

Per a qualsevol incidència, consultar amb Juan Carlos, al 965909343, abans del 18 d'octubre

Facultat d'Educació