Pla d'Acció Tutorial PAT-Edu

¿QUÈ ÉS EL PRGRAMA D'ACCIÓ TUTORIAL (PAT)?

El Programa d'Acció Tutorial de la Universitat d'Alacant és una acció orientada a la millora de l'atenció integral de l'alumnat, que promou el Vicerectorat d'Estudis, Formació i Qualitat, a través de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE).La seua durada és d'un curs acadèmic i amb vista a continuïtat en cursos posteriors.

L'estructura de treball del programa està formada per la coordinació general de l'ICE, que genera un pla de treball marque en el qual s'integra la supervisió, la provisió de recursos formatius i d'orientació, l'avaluació del Programa, i la coordinació de Centre (Facultats i Escola) que assumeix les responsabilitats directes en el si de cada Centre, encarregant-se, entre altres temes, d'adaptar el programa a les peculiaritats de cada Centre, amb la finalitat d'aconseguir una major funcionalitat i rendibilitat.

Per a una major informació es pot consultar el següent enllaç. Informació sobre el PAT.

TUTORS/AS DEL PAT-EDU

Coordinadora del PAT-EDU : Rocío Deu Ros rocio.diez@ua.es

TUTORS/AS DE GRAUS INFANTIL I PRIMÀRIA (CURS PRIMER)

Carla González Gómez

Carmen Mañas Viejo

Eduard Balle López ebaile@ua.es

Gladys Merma Molina

María José Hernández Amorós

Alejandro Veas Iniesta

Pere Ivars Santacreu

TUTORS/AS DE GRAUS INFANTIL I PRIMÀRIA (CURS SEGUNDO)

Gonzalo Lorenzo Lledó

Isabel María Gómez Trigueros

María Encarnación Urrea Solano

Jordi Antolí

TUTORS/AS DE GRAUS INFANTIL I PRIMÀRIA (CURS TERCER)

José Marcos Gómez Porta marcos.gomez@ua.es

Alejandro Lorenzo Lledó

Santiago Ponsoda López de Atalaya

Teresa Pozo

Rubén Blanes Mora

TUTORS/AS DE GRAUS INFANTIL I PRIMÀRIA (CURS QUART)

Carolina González Maciá

Pilar Aparicio Flores

Ricardo Sanmartín López

María del Carmen Martínez Monteagudo

María Vicent Juan

TUTORS/AS DEL GRAU DE INFANTIL (GRUP D'ALCOI)

Vicent Vidal

TUTORS/AS DE GRAU EN CIÈNCIES DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT

José Antonio Martínez Carbonell

José Julio Espina

María Alejandra Ávalos sandra.avalos@ua.es

Lilyan Vega Ramírez

¿COM PUC APUNTAR-ME Al PAT-EDU O SER ALUMNE/A TUTOR/A DE EL PAT-EDU?

Per a apuntar-te al PAT-EDU has de punxar en la casella del PAT que es troba en la teua automatrícula. Si no ho has fet i vols apuntar-te ara pots fer-ho punxant en el següent enllaç

¿Vols ser alumnat tutor del PAT EDU?

Si estàs matriculada/o en l'últim curs de Grau, pots ser alumnat tutor del PAT Edu, i orientar a l'alumnat dels cursos anteriors sobre aspectes relacionats amb el vostre estudis. Hauries de reunir-te amb el grup assignat i compartir el coneixement que ja tens sobre el Grau per a resoldre els seus possibles dubtes. No estaràs sola/o, alhora tindràs assignada/o una tutora o tutor PAT que t'oriente en el necessari

¿T'agradaria? Doncs emplena el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu

El termini acaba el 26 de setembre de 2018

El nombre d'estudiants que poden ser alumnat tutor del PAT EDU cada curs és limitat, per la qual cosa, en el cas de comptar amb més persones interessades que places disponibles, s'assignaran per rigorós ordre cronològic de sol·licitud entre qui complisquen els requisits.

Requisits

%u2022 Habilitats comunicatives, empatia i sentit de la responsabilitat.

%u2022 Estar matriculat durant el curs acadèmic 2018/19 en quart curs d'un Grau de la Facultat d'Educació.

%u2022 Comprometre's a:

o Desenvolupar les seues tasques d'alumnat-tutor fins al final del present curs acadèmic

o Participar activament en les tasques programades pel PATEDU

o Facilitar informació als i les estudiants que tutoritze sobre els serveis de la Universitat, així com sobre la seua titulació i els itineraris formatius existents.

o Elaborar una memòria final en el termini establit per a avaluar el desenvolupament del Programa.

o Mantenir la confidencialitat de la informació i dels documents que li siguen lliurats o als quals tinguen accés i mantenir-los protegits de l'accés de tercers.

Els i les estudiants que completen favorablement el curs acadèmic com a alumnat-tutor rebran la certificació d'aquesta tasca

Facultat d'Educació