Pla d'Acció Tutorial PAT-Edu

CONVOCATÒRIA PER A FORMAR PART DE L'EQUIP DEL PROGRAMA D'ACCIÓ TUTORIAL (PAT EDU) CURS 21/22

¿QUÈ ÉS EL PROGRAMA D'ACCIÓ TUTORIAL (PAT)?

El Programa d'Acció Tutorial de la Universitat d'Alacant és una acció orientada a la millora de l'atenció integral de l'alumnat, que promou el Vicerectorat d'Estudis, Formació i Qualitat, a través de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE).La seua duració és d'un curs acadèmic i amb vista a continuïtat en cursos posteriors.

L'estructura de treball del programa està formada per la coordinació general de l'ICE, que genera un pla de treball marc en el qual s'integra la supervisió, la provisió de recursos formatius i d'orientació, l'avaluació del Programa, i la coordinació de Centre (Facultats i Escola) que assumeix les responsabilitats directes en el si de cada Centre, encarregant-se, entre altres temes, d'adaptar el programa a les peculiaritats de cada Centre, amb la finalitat d'aconseguir una major funcionalitat i rendibilitat.

Per a una major informació es pot consultar el següent enllaç. Informació sobre el PAT.

TUTORS I TUTORES DEL PAT-EDU

Coordinadora Institucional del PAT-EDU:

María Felicidad Tabuenca Cuevas

Tel. 965903400 EXT. 2365

maria.tabuenca@ua.es

Criteris de baremació per als tutors del PAT-Edu curs 2021-22

RESOLUCIÓ DEFINITIVA DE TUTORS PAT-EDU CURS 2021-22

INFANTIL

PRIMÀRIA

CIÈNCIES DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT

MÀSTER DE SECUNDÀRIA

MÀSTER D'INVESTIGACIÓ