Pla d'Acció Tutorial PAT-Edu

VIDEO DEL PAT-edu

¿QUÈ ÉS EL PROGRAMA D'ACCIÓ TUTORIAL (PAT)?

El Programa d'Acció Tutorial de la Universitat d'Alacant és una acció orientada a la millora de l'atenció integral de l'alumnat, que promou el Vicerectorat d'Estudis, Formació i Qualitat, a través de l'Institut de Ciències de l'Educació (HISSE).La seua durada és d'un curs acadèmic i amb vista a continuïtat en cursos posteriors.

L'estructura de treball del programa està formada per la coordinació general de l'HISSE, que genera un pla de treball marque en el qual s'integra la supervisió, la provisió de recursos formatius i d'orientació, l'avaluació del Programa, i la coordinació de Centre (Facultats i Escola) que assumeix les responsabilitats directes en el si de cada Centre, encarregant-se, entre altres temes, d'adaptar el programa a les peculiaritats de cada Centre, amb la finalitat d'aconseguir una major funcionalitat i rendibilitat.

Per a una major informació es pot consultar el següent enllaç. Informació sobre el PAT.

¿COM PUC APUNTAR-ME Al PAT-EDU O SER ALUMNE/A TUTOR/A DE EL PAT-EDU?

Per a apuntar-te al PAT-EDU has de punxar en la casella del PAT que es troba en la teua automatrícula. Si no ho has fet i vols apuntar-te ara pots fer-ho punxant en el següent enllaç

¿Vols ser alumnat tutor del PAT EDU?

Si estàs matriculada/o en l'últim curs de Grau, pots ser alumnat tutor del PAT Edu, i orientar a l'alumnat dels cursos anteriors sobre aspectes relacionats amb el vostre estudis. Hauries de reunir-te amb el grup assignat i compartir el coneixement que ja tens sobre el Grau per a resoldre els seus possibles dubtes. No estaràs sola/o, alhora tindràs assignada/o una tutora o tutor PAT que t'oriente en el necessari

¿T'agradaria? Doncs emplena el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu

El nombre d'estudiants que poden ser alumnat tutor del PAT EDU cada curs és limitat, per la qual cosa, en el cas de comptar amb més persones interessades que places disponibles, s'assignaran per rigorós ordre cronològic de sol·licitud entre qui complisquen els requisits.

Requisits

Habilitats comunicatives, empatia i sentit de la responsabilitat.

Estar matriculat durant el curs acadèmic 2018/19 en quart curs d'un Grau de la Facultat d'Educació.

Comprometre's a:

o Desenvolupar les seues tasques d'alumnat-tutor fins al final del present curs acadèmic

o Participar activament en les tasques programades pel PATEDU

o Facilitar informació als i les estudiants que tutoritze sobre els serveis de la Universitat, així com sobre la seua titulació i els itineraris formatius existents.

o Elaborar una memòria final en el termini establit per a avaluar el desenvolupament del Programa.

o Mantenir la confidencialitat de la informació i dels documents que li siguen lliurats o als quals tinguen accés i mantenir-los protegits de l'accés de tercers.

Els i les estudiants que completen favorablement el curs acadèmic com a alumnat-tutor rebran la certificació d'aquesta tasca

Facultat d'Educació