Objectius política de qualitat 2019-20

Objectius de Qualitat curse 2019-20

La Facultat d'Educació treballa per a consolidar i difondre una cultura de qualitat en l'àmbit universitari com a eix fonamental per a millorar el seu funcionament en les activitats de docència, investigació, transferència del coneixement i gestió que desenvolupa.

La Direcció de la Facultat d'Educació es compromet a garantir la qualitat del Centre a través d'un sistema de garantia interna de Qualitat que analitza les necessitats i demandes dels diferents grups d'interès (alumnat, PDI, PAS, ocupadors, administracions públiques, alumnat diplomat i societat en general), revisat de manera periòdica, i a emprar els recursos econòmics, humans i tècnics a la seua disposició per a aconseguir-ho.

Per aquest motiu, la política de qualitat del Centre té en compte els objectius que proposa la UA a través del SAIC i proposa els següents:

• Garantir que la política de Qualitat del centoe siga coneguda, acceptada i assumida com a norma de conducta per tots els grups d'interès.
  • Revisar i millorar el sistema per a documentar i revisar periòdicament els processos de qualitat per a millorar la seua eficàcia i assegurar la seua continuïtat.
  • Donar a conèixer les accions de millora referides a la qualitat del centre.
  • Proporcionar una formació de qualitat a l'alumnat, d'acord amb les necessitats i les expectatives de la societat en general a cada moment.
  • Facilitar la formació continuada i adequada a tot el personal del Centre perquè puga desenvolupar les seues funcions.
  • Reforçar la coordinació vertical i horitzontal dels graus, a través del treball en Xarxes-ICE.
  • Millorar la coordinació de les assignatures del Màster en Investigació Educativa i proporcionar major informació relacionada amb els criteris d'avaluació.
  • Continuar oferint una formació transversal a través dels cursos on-line o semipresencials gratuïts.
  • Continuar millorant la comunicació entre la UA i els centres externs en la gestió de pràctiques en els graus com en el Màster en Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat.
  • Millorar les orientacions per a elaborar la memòria del Pràcticum III.
  • Promoure i aconseguir la integració de l'alumnat en les comissions de qualitat.

Facultat d'Educació