Ampliació de matrícula del 2n semestre

• TERMINI: La matrícula es realitzarà en la teua UaCloud, sense cita prèvia, del 22 al 24 de gener de 2020.
  • REQUISITS
    • En aquest període només podrà afegir assignatures del segon semestre, l'alumnat matriculat d'estudis oficials en el curs acadèmic 2019-20, és a dir, que al juliol o setembre ja s'haja matriculat del necessari per a complir la normativa de permanència.
    • Una vegada es valide la matrícula, no es podran modificar les assignatures matriculades, ni canviar de grup, tan sols es podran afegir assignatures noves.
  • PAGAMENT DE TAXES
  • La Universitat emetrà les cartes de pagament de les taxes de matrícula d'acord amb el següent quadre, en funció del col·lectiu d'alumnat i la data de matrícula.
  • Les taxes dels crèdits matriculats en el període d'ampliació de matrícula es repartiran entre els terminis 3 i 4 en correspondre a assignatures del segon semestre.
  • L'impagament d'aquest rebut comportarà l'anul·lació total de la matrícula, no solament de les assignatures matriculades en aquest període.

Secretaria. Facultat d'Educació