Procediment d'obertura expedient per a capacitació/mestre/C1 o menció

Aquest procediment està dirigit a l'alumnat que ha finalitzat els seus estudis de Grau Mestre Educació Infantil o Mestre Educació Primària en la Universitat d'Alacant i vulga matricular-se d'assignatures del seu pla d'estudis per a obtenir el títol de capacitació/mestre/C1 o realitzar les assignatures per a aconseguir un esment.

Aclariments del procediment
  • Esments en el Grau Mestre Educació Infantil: Els esments en el Grau Mestre Educació Infantil suposen una ampliació de l'optativitat en el Grau, no habiliten en cap especialitat (Reial decret 1594/2011, de 4 de novembre, pel qual s'estableixen les especialitats docents del Cos de Mestres que exercisquen les seues funcions en les etapes d'Educació Infantil i d'Educació Primària).
  • Capacitacions docents en llengües: Nova ordre 3/2020 de 6 de febrer, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es determina la competència lingüística necessària per a l'accés i l'exercici de la funció docent en el sistema educatiu valencià, estableix per a l'accés a la docència com a obligatori el nivell C1 de valencià per a l'accés a la docència i dóna com a termini fins al 29 d'octubre de 2021, (Ordre 4/2021 de 4 de febrer de 2021) perquè es puga registrar el certificat de capacitació.

Termini de sol·licitud: del 30 de juliol al 2 de setembre de 2021 a través d'aquest formulari.

Període de matrícula: del 7 al 9 de setembre de 2021.

Requisits: Alumnat titulat en els Graus Mestre Educació Infantil o Mestre Educació Primària per la Universitat d'Alacant.

La secretaria administrativa comunicarà, abans del 7 de setembre, la reobertura d'expedient al correu electrònic indicat en el formulari per l'alumnat admès.

L'alumnat admès realitzarà la seua matrícula a través d'UA-Cloud (Campus Virtual).

La matrícula estarà condicionada a les places vacants de cada assignatura. Si algun grup o assignatura no té places vacants no podràs matricular-te d'ella.

Secretaria. Facultat d'Educació

Carrer Aeroplà s/n