Procediment d'obertura expedient per a capacitació/mestre o menció

Aquest procediment està dirigit a l'alumnat que ha finalitzat els seus estudis de Grau Mestre Educació Infantil o Mestre Educació Primària en la Universitat d'Alacant i vulga matricular-se d'assignatures del seu pla d'estudis per a obtenir el títol de capacitació/mestre o realitzar les assignatures per a aconseguir un esment.

Termini de sol·licitud: del 24 de juliol al 7 de setembre de 2018 a través d'aquest formulari.

Període de matrícula: del 11 al 13 de setembre de 2018.

Requisits: Alumnat titulat en els Graus Mestre Educació Infantil o Mestre Educació Primària per la Universitat d'Alacant.

La secretaria administrativa comunicarà, abans del 12 de setembre, la reobertura d'expedient al correu electrònic indicat en el formulari per l'alumnat admès.

L'alumnat admès realitzarà la seua matrícula a través d'UACloud (Campus Virtual).

La matrícula estarà condicionada a les places vacants de cada assignatura. Si algun grup o assignatura no té places vacants no podràs matricular-te d'ella.

Secretaria. Facultat d'Educació