SOBRE VIRTUAL DE MATRÍCULA GRAU EN CAFE

CURSOS TRANSVERSALS ON-LINE GRATUÏTS DE LA FACULTAT D'EDUCACIÓ

INSTRUCCIONS PER A REALITZAR LA MATRÍCULA DE NOU INGRÉS EN EL CURS 2019-20

• La teua matrícula està condicionada per la teua nota d'accés.
  • La matrícula de continuació d'estudis no es realitzarà per la lletra del Dni.la distribució de cites de matrícula s'ha realitzat segons l'ordre de la nota mitjana del teu expedient acadèmic, referit al curs anterior, tenint en compte les qualificacions obtingudes fins a la convocatòria C3 del curs 2018-19. Per tant, l'alumnat amb millors notes d'accés tenen la cita de matrícula a l'inici del procés i podrà triar el grup. Una vegada que els grups es troben complets, només es podrà triar aquells grups que tinguen places vacants.
  • És important que et matricules en UACLOUD en el dia i hora assignat.
  • Cada assignatura està dividida en grups. Cada grup té un horari, torn i idioma específic.
  • Quan en l'horari apareixen franges emmarcades en roig significa que hi ha solapes. Per a evitar-los cal tornar arrere i modificar la selecció.
  • No s'admeten sol·licituds de canvi de torn, grup i/o idioma no justificats.
  • Durant els dies de matrícula podràs fer totes les modificacions que vulgues i que pugues (depenent del que haja triat la resta de l'alumnat)

Els grups d'assignatures estan distribuïts per capacitat, no per lletres de NIF. Encara que pots matricular-te des de l'inici de la teua cita fins al final del període de matrícula és aconsellable que ho faces al més prompte possible.

• ESTRUCTURA DE L'ESTUDI
  • RECONEIXEMENTS DES DE FP:
    • 16517 ESPORTS AMB IMPLEMENTOS
    • 16522 ESPORTS COL·LECTIUS I
    • 16524 ESPORTS INDIVIDUALS I
    • 16531 TEORIA I PRÀCTICA DE L'ENTRENAMENT ESPORTIU
    • 16532 DIRECCIÓ I GESTIÓ ESPORTIVA
    • 16833 FONAMENTS PEDAGÒGICS DEL JOC EN L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT
      • La nota amb la qual es qualificarà a cadascuna d'aquestes assignatures serà la nota mitjana del Tècnic Superior en Animacions d'Activitats Físiques i Esportives

Normativa de permanència i continuació d'estudis - Procediment.

Informació sobre l'Adaptació Curricular - Normativa

Avaluació d'aprenentatges.

Especificacions reglamente avaluació (aprovat per Junta de Facultat en data 19/10/17)

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE PER A MATRICULAR-SE

Es pot presentar fins al 6 de setembre (matrícula al juliol) ; 3 d'octubre (matrícula al setembre). Suggerim no fer-ho els dies de matrícula per a evitar cues. Només és recomanable per a l'alumnat que haja de presentar algun justificant de reducció de taxes (no beques) o que vulga sol·licitar reconeixement de crèdits.

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA AMB SERVEIS DE LA UNIVERSITAT

Secretaria. Facultat d'Educació