SOBRE VIRTUAL DE MATRÍCULA GRAU EN MESTRE D'EDUCACIÓ INFANTIL

CURSOS TRANSVERSALS ON-LINE GRATUÏTS DE LA FACULTAT D'EDUCACIÓ

UNITAT DIDÀCTICA D'ALCOI

INSTRUCCIONS PER A REALITZAR LA MATRÍCULA DE NOU INGRÉS EN EL CURS 2019-20

• La teua matrícula està condicionada per la teua nota d'accés.
  • Per a facilitar-te la matrícula, les assignatures estan concentrades en agrupacions determinades per l'idioma (anglès o francès) i el torn (demà-vesprada). Cada agrupació conté les assignatures que conformen el primer curs.
  • Cada assignatura, al seu torn, està dividida en grups. Cada grup també té un horari, torn i idioma específic.
  • Quan en l'horari apareixen franges emmarcades en roig significa que hi ha solapes. Per a evitar-los cal tornar arrere i modificar la selecció.
  • No s'admeten sol·licituds de canvi de torn, grup i/o idioma no justificats.
  • Durant els dies de la teua matrícula podràs fer totes les modificacions que vulgues i que pugues (depenent del que haja triat la resta de l'alumnat)
  • ESTRUCTURA DE L'ESTUDI
  • Reconeixements des de Cicle Formatiu Superior d'Educació Infantil:
    • 17103 ORGANITZACIÓ DE L'AULA D'EDUCACIÓ INFANTIL (0-3, 3-6 ANYS)
    • 17107 DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL
    • 17106 SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ
    • 17101 PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 0 A 3 ANYS
    • 17211 DIFICULTATS D'APRENENTATGE I DEL DESENVOLUPAMENT: CARACTERÍSTIQUES EVOLUTIVES
    • 17312 EDUCACIÓ PER Al DESENVOLUPAMENT PERSONAL, SOCIAL I MEDIAMBIENTAL
    • 17301 PRACTICUM I
      • La nota amb la qual es qualificarà a cadascuna d'aquestes assignatures serà la nota mitjana de qualificació del Cicle Formatiu Superior d'Educació Infantil

Normativa de permanència i continuació d'estudis - Procediment.

Informació sobre l'Adaptació Curricular - Normativa

Avaluació d'aprenentatges.

Especificacions reglamente avaluació (aprovat per Junta de Facultat en data 19/10/17)

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE PER A MATRICULAR-TE

Es pot presentar fins al 6 de setembre (matrícula al juliol) ; 3 d'octubre (matrícula al setembre); 15 de novembre (matrícula d'octubre).

Suggerim no fer-ho els dies de matrícula per a evitar cues.

Només és recomanable per a l'alumnat que haja de presentar algun justificant de reducció de taxes (no beques) o que vulga sol·licitar reconeixement de crèdits.

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA AMB SERVEIS DE LA UNIVERSITAT

Secretaria. Facultat d'Educació