SOBRE VIRTUAL DE MATRÍCULA GRAU EN MESTRE D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA

CURSOS TRANSVERSALS ON-LINE GRATUÏTS DE LA FACULTAT D'EDUCACIÓ

NOVETAT CURS 2019-20: GRUP ALT RENDIMENT (ARA)

INSTRUCCIONS PER A REALITZAR LA MATRÍCULA DE NOU INGRÉS EN EL CURS 2019-20

• La teua matrícula està condicionada per la teua nota d'accés.
  • Per a facilitar-te la matrícula, les assignatures estan concentrades en agrupacions determinades per l'idioma (anglès o francès) i el torn (demà-vesprada). Cada agrupació conté les assignatures que conformen el primer curs.
  • Cada assignatura, al seu torn, està dividida en grups. Cada grup també té un horari, torn i idioma específic.
  • Quan en l'horari apareixen franges emmarcades en roig significa que hi ha solapes. Per a evitar-los cal tornar arrere i modificar la selecció.
  • No s'admeten sol·licituds de canvi de torn, grup i/o idioma no justificats.
  • Durant els dies de la teua matrícula podràs fer totes les modificacions que vulgues i que pugues (depenent del que haja triat la resta de l'alumnat)
  • ESTRUCTURA DE L'ESTUDI
  • HORARIS CURS 2019-20 EN FORMAT REIXETA
  • DOCÈNCIA EN VALENCIÀ I INGLÉS CURS 2019-20

Normativa de permanència i continuació d'estudis - Procediment.

Informació sobre l'Adaptació Curricular - Normativa

Avaluació d'aprenentatges.

Especificacions reglamente avaluació (aprovat per Junta de Facultat en data 19/10/17)

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE PER A MATRICULAR-TE

Es pot presentar fins al 6 de setembre (matrícula al juliol) ; 3 d'octubre (matrícula al setembre); 15 de novembre (matrícula d'octubre).

Suggerim no fer-ho els dies de matrícula per a evitar cues.

Només és recomanable per a l'alumnat que haja de presentar algun justificant de reducció de taxes (no beques) o que vulga sol·licitar reconeixement de crèdits.

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA AMB SERVEIS DE LA UNIVERSITAT

Secretaria. Facultat d'Educació