Informació per a l'alumnat

PÀGINA PRINCIPAL DE PRÀCTIQUES

Guia orientativa per a la realització de les pràctiques

Declaració de responsabilitat i autoria.

Per al curs 2019-20

• Dies d'elecció de centres de pràctiques: Del -- de setembre a --  d'octubre de 2019
  • Resolució provisional de l'adjudicació: el -- d'octubre apareixerà en UACloud el centre assignat
  • Termini d'esmena i reclamacions:A través de CONTACTA AMB NOSALTRES el -- d'octubre
  • Resolució definitiva de l'adjudicació: el -- d'octubre apareixerà en l'UACloud el centre assignat.

PREVISIÓ DE PRÀCTIQUES

La Facultat d'Educació, per a facilitar la gestió dels centres de pràctiques, realitza en el mes de maig una previsió de les intencions de l'alumnat. Per a açò, l'alumnat podrà comunicar la seua previsió de matrícula emplenat aquest FORMULARI (fins al 7 de juny de 2019).

OFERTA DE CENTRES DE PRÀCTIQUES

L'oferta de centres de pràctiques depèn de la Facultat d'Educació. Aqueixa oferta és la que posem a la disposició de l'alumnat.

No obstant açò, si un alumne té interès a realitzar les pràctiques en un centre concret podrà contactar amb l'empresa perquè emplene aquest formulari (termini: fins al 30 de juny de 2019) i serà la Coordinació de pràctiques qui decidisca sobre aqueixa petició

Manual per a l'emplenament del formulari.

Oferta pública

Oferta pública del curs 2019-20

• Oferta pública curso 2019/20 itineraris "Entrenament esportiu, "Activitat física i qualitat de vida", "Gestió deportiva i recreació"  Publicació a 31 de juliol de 2019.
    • Guia informativa de Centres de pràctiques per a Entrenament Esportiu
    • Guia informativa de Centres de pràctiques per a Activitat Física i Qualitat de Vida
    • Guia informativa de Centres de pràctiques per a Gestió Esportiva i Recreació
    • Guia informativa de Centres de pràctiques per a Docència en Educació Física

¿Qui ha de triar centre de pràctiques?

Tot l'alumnat que no tinga centre assignat.

Ordre d'assignació

L'ordre d'assignació dependrà de la nota mitjana del teu expedient. Consulta el llistat per ordre d'assignació (també en anunci d'UACloud)

Procediment per a triar centre de pràctiques

• El centre de pràctiques ho triaràs mitjançant una aplicació inclosa en UACloud>> Targeta PRÀCTIQUES EN EMPRESA>> Menú GESTIONS >> SOL·LICITUDS I OFERTES>> ACCEDIR
    .
  • Abans d'iniciar el procés de selecció, llig atentament el "Manual d'ús de l'Entorn web de pràctiques" i segueix les seues instruccions.

Algunes recomanacions

1. Inicia el procés de selecció i ordenació tenint clar l'ordre de places que vas a sol·licitar.
  2. Et recomanem que cerques en la pantalla Ofertes els 6 centres que prefereixes com les teues primeres opcions, selecciona'ls marcant el botó Sol·licitar que apareix a la dreta de l'oferta.
  3. Fet açò, entra en la pantalla Sol·licituds on tens les places que has seleccionat. Entra en la pestanya Registrada i a continuació en Ordrenar sol·licituds. Ara és quan has d'ordenar-les utilitzant les fletxes.
  4. Un vegada acabada l'ordenació d'aquests primers centres, prem el botó Acceptar.
  5. Torna a la pantalla d'Ofertes usant el menú de la part superior per a continuar seleccionant centres. NO USES MAI EL RETROCEDIR DEL NAVEGADOR.
  6. Repeteix el procés fins a finalitzar la teua elecció.

SIGNATURA D'ACORD DE PRÀCTIQUES

Guia per a la signatura de l'acord de pràctiques a través de la i-administració

Una vegada ha signat l'acord de pràctiques per l'estudiant (el procediment s'inicia amb la signatura de l'estudiant), serà signat pel  tutor/a d'empresa i finalment pel tutor/a de la Universitat.

Secretaria. Facultat d'Educació