Avaluació extraordinària per a finalitzar estudis de Grau i Màster

Normativa: Butlletí Oficial de la Universitat d'Alacant - BOUA 11 de juliol de 2011

¿Quins requisits he de complir per a poder sol·licitar l'avaluació extraordinària (C1)?

L'Avaluació Extraordinària (C1) és la primera convocatòria de cada curs acadèmic, però no tothom pot realitzar-la.

Només podrà sol·licitar avaluació extraordinària l'alumnat que tinga pendent, per a finalitzar els seus estudis, un màxim de dues assignatures i el treball de finalització de grau o de finalització de màster universitari.

Alumnat de Grau: podrà sol·licitar aquesta convocatòria l'alumnat amb TFG aprovat i 3 assignatures per a finalitzar els seus estudis (Vr. Estudiants: Instrucció per a considerar el TFG com una assignatura)

L'alumnat que no supere aquesta prova disposarà de l'avaluació ordinària en aqueix mateix curs acadèmic.

¿Com i quan se sol·licita i quins efectes té utilitzar l'avaluació extraordinària?

• Sol·licitud

A través de UA-Cloud, en el moment de la matrícula.

• El pagament de taxes:

Si amb aquesta convocatòria et gradues i vols sol·licitar el títol, hauràs d'estar al corrent del pagament de la teua matrícula: si tens pagament fraccionat o eres sol·licitant de beca, i encara no s'ha resolt, hauràs d'abonar prèviament l'import total de la teua matrícula.

L'impagament del rebut, en els termes establits, comportarà l'exclusió automàtica de l'alumnat de les actes de la Convocatòria Extraordinària.

• Exàmens i convocatòries:

Per a l'Avaluació Extraordinària regiran els programes oficials del curs immediatament anterior.

Els alumnes que sol·liciten examinar-se en la Convocatòria Extraordinària (C1), encara que no es presenten, només podran gaudir de la convocatòria ordinària (gener/juny) en aquest curs acadèmic sense més requisit que la presentació a l'examen.

Secretaria. Facultat d'Educació