Requisits formatius complementaris homologació títols estrangers

La superació dels requisits formatius complementaris consistirà en la superació d'una prova d'aptitud (La Facultat d'Educació no realitza cursos tutelats) que consistirà en la realització d'un examen o exàmens a criteri del tribunal corresponent.

• Per a poder realitzar qualsevol tramitació o sol·licitar informació cal haver demanat una CITA PRÈVIA. Aquesta cita se sol·licitarà a través del següent enllaç
  • Matrícula: La matrícula es realitzarà durant tot el curs acadèmic sent la data límit 30 dies naturals abans de la data de l'examen.
  • Documentació que es presentarà en la Secretaria

·Fotocòpia i original del DNI o NIE.

·Fotocòpia de la resolució definitiva del Ministeri d'Educació sobre l'homologació

·Foto grandària carnet

·Instància emplenada.

Si la prova d'aptitud fera referència a la matèria Practicum, a més, la persona interessada haurà de contractar un segur de responsabilitat civil i presentar la còpia.

• Convocatòria de proves: Es comptarà amb dues oportunitats que coincidiran amb les convocatòries ordinàries i extraordinàries establides en el calendari acadèmic. Els tribunals establiran les dates i es publicaran amb un mínim de 30 dies naturals.
  • Dates i lloc de realització dels exàmens convocatòria ordinària. Si coincidiren les dates de dues o més exàmens, la persona afectada haurà de dirigir-se al president del seu Tribunal.

Ciències de l'Activitat Física i l'Esport

Diplomats/as  Maestro/a

(especialitats llengua estrangera, infantil, primària, musical i física)

Psicopedagogia

• Dates i lloc de realització dels exàmens convocatòria extraordinària: Si coincidiren les dates de dues o més exàmens, la persona afectada haurà de dirigir-se al president del seu Tribunal.

Ciències de l'Activitat Física i l'Esport

Diplomats/as Maestro/a

(especialitats llengua estrangera, infantil, primària, musical i física)

Psicopedagogia

• Qualificacions convocatòria ordinària: Es publicaran en aquesta pàgina i en el tauler d'anuncis de la Facultat. El termini de reclamacions serà de 10 dies naturals a partir de l'endemà a la publicació de les qualificacions.
    • Mestres
      • En el següent enllaç teniu disponible les qualificacions provisionals de la prova d'homologació
      • La revisió d'exàmens es realitzarà el 16 de juny en el despatx de la prof. Gladys Minvament
        (0702P1007) de 12 a 13 hores
    • Psicopedagogia
    • CAFD
  • Qualificacions convocatòria extraordinària: Es publicaran en aquesta pàgina i en el tauler d'anuncis de la Facultat. El termini de reclamacions serà de 10 dies naturals a partir de l'endemà a la publicació de les qualificacions.
    • Mestres
      • En aquest enllaç teniu disponible les qualificacions provisionals de la prova d'homologació.
      • La revisió d'exàmens es realitzarà el dilluns, 25 de juliol a les 10.00  hores en el despatx 0702P1007 de la profesora Gladys Merma
    • Psicopedagogia
    • CAFD
  • Valoració: La valoració es realitza pel Tribunal corresponent i consistirà en APTE/NO APTE
  • Certificat: Una vegada es publiquen les qualificacions definitives, se sol·licitarà en la Secretaria el certificat acadèmic que haurà de ser enviat al Ministeri d'Educació per la persona interessada.

Secretaria. Facultat d'Educació