Sol·licitud de programes d'assignatures

A través de la web de la Universitat d'Alacant:

Assignatures dels graus i màsters oficials:
  • S'entra en l'estudi corresponent.
  • Es tria el curs que es desitge.
  • S'accedeix a la fitxa a través de l'apartat "Pla d'estudis detallat".
  • Se selecciona l'assignatura de la qual es desitja informació.
  • Es punxa sobre l'apartat "Reconeixement de crèdits" en el qual apareix un enllaç a un arxiu en format PDF. Aquest document, per a la seua plena validesa, ha d'estar segellat pel centre en el qual s'ha cursat l'assignatura o pel departament responsable de la seua docència.

Assignatures de diplomatures i segons cicles:
  • S'entra en l'estudi corresponent.
  • Es tria el curs que es desitge.
  • Es punxa sobre l'assignatura de la qual es vol la informació i s'accedeix a la fitxa.
  • En la part dreta de la capçalera apareix un enllaç a un arxiu en format PDF. Aquest document, per a la seua plena validesa, ha d'estar segellat pel centre en el qual s'ha cursat l'assignatura o pel departament responsable de la seua docència.

Assignatures que no estan en el lloc web de la Universitat d'Alacant:

Dirigir-se al departament que va ser responsable de la seua docència.

Secretaria. Facultat d'Educació