Sol·licitud de Suplement Europeu al Títol

¿Què és el Suplement Europeu al Títol?

El Suplement Europeu al Títol (SET) és el document que atorga validesa comunitària al teu currículum acadèmic.

Consisteix en un annex a la titulació universitària en el qual es detallen les matèries cursades, idiomes impartits, crèdits realitzats, competències adquirides, resultats acadèmics i qualificació professional del graduat, màster o doctorat, amb els seus noms i cognoms, entre altres acreditacions fidedignes en tota Europa.

El seu objectiu fonamental és facilitar el reconeixement del teu currículum acadèmic en empreses i institucions nacionals i estrangeres, aportant una visió més àmplia del teu perfil professional, per açò et resultarà de gran utilitat en el mercat laboral.

¿Com i qui pot sol·licitar-ho?

S'expedirà a l'alumnat de la Universitat d'Alacant que, a partir de l'any acadèmic 2002-03, haja finalitzat els seus estudis i abonat els drets d'expedició del seu títol universitari oficial de primer i segon cicle. No es podrà obtenir el SET sense haver sol·licitat prèviament el títol.

Actualment i des del curs 2010/11, s'expedeix automàticament juntament amb la sol·licitud del Títol.

Si vas sol·licitar el títol amb anterioritat al curs 2010/11 pots sol·licitar el SET amb la següent documentació:

1. Sol·licitud del SET
  2. Fotocòpia del DNI o passaport en vigor
  3. La Secretaria del Centre et facilitarà el rebut de taxes que hauràs d'abonar.

El Centre remetrà la sol·licitud del SET al Negociat de Títols per a tramitar-ho. El Negociat de Títols es posarà en contacte amb tu quan estiga disponible i podràs arreplegar-ho en aqueix mateix Negociat.

El SET és un document personal i només pot tramitar-ho i arreplegar-ho l'interessat o persona degudament autoritzadaper aquest.

¿Quant costa?

• Durant el curs 2018/19, 35,14%u20AC.
  • A la taxa d'expedició se li aplicaran els descomptes i bonificacions arreplegats en la normativa per a famílies nombroses, discapacitat igual o superior a 33% i víctimes de bandes armades i elements terroristes.

Normativa Acadèmica

Secretaria. Facultat d'Educació